#Bolla Tibor



Viccesen indul a 3-as metró felújítása
 

Viccesen indul a 3-as metró felújítása

Tarlós Istvántól tudjuk, a felújított metrószerelvényekben két, rosszul összedugott kábel okozott olyan ajtózárási kalamajkát, hogy egy időre ki is kellett vonni őket a forgalomból. Itt vajon mi lehetett a keveredés oka?

hvg.hu hvg.hu








BKV-vezér: A 3-as metró biztonságos
 

BKV-vezér: A 3-as metró biztonságos

Bolla Tibor hétfő reggeli szavai szerint a kötbért nem is a hibák, hanem a szállítási késedelem miatt követelik a felújított vagonokat szállító orosz Metrovagonmastól. Mert egyébként a metrókkal nagyjából rendben van minden, csak bosszantó felújítási hibák akadnak.

MTI/hvg.hu MTI/hvg.hu

3-as metró: nem véletlenül telt be a pohár a BKV-nál az elromlott vésznyitók miatt
 

3-as metró: nem véletlenül telt be a pohár a BKV-nál az elromlott vésznyitók miatt

Nem is állhattak volna forgalomba a 3-as metró felújított szerelvényei, ha nem működnek tökéletesen a vésznyitók – állítja a Metróért Egyesület. Márpedig a ma reggel a Nyugatinál elromlott szerelvényekből az utasok a vésznyitó segítségével is alig tudtak kikeveredni. De mi történik, ha a csak hellyel-közzel működő vésznyitókkal éppen valamilyen baleset miatt az alagútban ragadt metrón szembesülnek az utasok? Utánajártunk.

Zelki Benjámin Zelki Benjámin








Javítani kell a 4-es metró szoftverét, de maradt az automata üzemmód
 

Javítani kell a 4-es metró szoftverét, de maradt az automata üzemmód

Nem biztonsági hiba okozta a 4-es metró napokban történt leállását – ezt mondta szerdán újságíróknak a BKV vezérigazgatója. Bolla Tibor szerint "egy nem biztonságkritikus hiba" miatt a szoftver automatikusan leállította a metrót, miután az egyik szerelvénnyel megszakadt a kapcsolata. Ez lehet kommunikációs vagy szoftverhiba is – tette hozzá.

MTI / hvg.hu MTI / hvg.hu